2nd stop - San Francisco

12 februari 2019 - Karetu, Nieuw-Zeeland

San Fransisco

Omdat we nieuwe boarding-passes hadden gekregen, hadden we ook 2 nieuwe stoelnummers. Helaas niet naast elkaar, maar dat was snel opgelost.

2 comfortabele stoelen naast elkaar. Dit was heerlijk! Een dekentje en een kussen en vriendelijk personeel dat ons met regelmaat kwam voorzien van eten en drinken. Ik heb films gekeken en geslapen, tussendoor van het prachtige uitzicht genoten. We vlogen onder andere over IJsland en Canada, het was spectaculair.

Eenmaal geland in San Francisco waren het lange rijen en lange wachttijden. Er werden foto’s gemaakt en vingerafdrukken afgenomen. Na bijna 2 uur controles, vragenlijsten en wachten konden we de stad in.

Het is precies wat ik mij voorstelde bij Amerika, zo groot! We hebben de metro genomen en het laatste stuk in de stad gelopen naar Fisherman’s Wharf. Met uitzicht op “dé” brug hebben we een Oyster Bar gevonden waar we heerlijk hebben gegeten en gedronken.

Weer richting het vliegveld van SF en op dat moment kwamen we tot de conclusie dat we allebei ontzettend moe waren. Het werd een uitdaging om wakker te blijven tot de volgende vlucht. Bij de gate, voor het boarden, hebben we beide nog een uit bovenop onze handbagage geslapen.

Op naar onze laatste vlucht voor de eindbestemming... Auckland!

Hetzelfde comfort als de vlucht hiervoor, we hadden bedacht om lekker te slapen en uitgerust in Auckland aan te komen.

Het bleek een turbulente vlucht! Maar alsnog af en toe een uurtje slaap gepakt. En films gekeken, heel veel films... laatste vlucht duurde namelijk 12 uur en 45 minuten.

De zonsopgang vanuit het vliegtuig kunnen zien. Rond 9 uur ‘smorgens kwamen we aan in Auckland, wel een hele dag overgeslagen vanwege het tijdverschil. En dat blijkt precies onze trouwdag! 11 februari...

1. Rob Verweij:
    12 februari 2019
    Alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag😁👍
  2. Antoinette:
    12 februari 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    En wat een avontuur❤️ Zo ontzettend stoer van je dat je het gewoon oppakt om daar te gaan rijden met het links rijden💪 Powervrouw!
    Mooie en leuke foto’s!
  3. Aadhen: