Ohakune

25 februari 2019 - Ohakune, Nieuw-Zeeland

56207F19-ED09-434C-80A7-EDCF9980D338

Wanneer Remy en ik in Ohakune aankomen, horen we vrijwel direct dat de Tongariro Alphine crossing de volgende dag niet door gaat.

We zoeken een informatiepunt om te vragen naar de voorspellingen voor de komende dagen. Dinsdag zijn de voorspellingen perfect. Echter vliegen we woensdag al vanaf Auckland terug naar Nederland. Omdat we deze ervaring niet willen missen, besluiten we 2 nachten in Ohakune te overnachten in een schattige “gipsey hut”. We eten en halen wat boodschappen in het kleine gemoedelijke dorpje Ohakune en rusten vooral veel uit.

1. Inge Snel:
    25 februari 2019
    Wat snel al.
    Zo vlug 3 weekjes.
    Jullie hebben leuke ervaringen opgedaan en een mooie tijd gehad.
    Ook wel weer fijn om jullie te knuffelen.
    Nog genieten de laatse dagen en een veilige terug vlucht 😘😘 🛫
  2. Aadhen:
    25 februari 2019
    Hoi geen last van oma in iedergeval lekker nog 2 dagen uittusten en dan kom maar op met jullie verhalen tot donderdag dikke kus
  3. Rob Verweij:
    Veilige reis terug😎👍
  4. Janny Huijzers:
    26 februari 2019
    Went fast wat a experience take it all in you not yet first safe trip home and give your kids big hugs and then think a bout it good luck with everything.Have a good rest in a bed and then up we go🇦🇺🇦🇺🇦🇺🇦🇺🌷🌷🌷🌷😘😘😘🍀🍀🍀🍀